onsdag 11. april 2012

Husfrua og jeg......


Vet ikke helt 
hvem 
som er mest hodeløs av husfrua og meg....


- men vi er begge enige om 
at nå vil vi gjerne bli kvitt noe 
av alt vi har gått og sett på lenge nok....


Plutselig dukker det opp 
loppemarked og bruktbutikker i vår veg


og da må vi ha plass til alt det "nye" i Tingstuo...


....der er det en del fra før for å si det sånn:)


- sjøl om noe av dette forsvant i påska
er det masse igjen....
Billig er det til vanlig
nå blir det enda 
hyggeligere 
priser
ei stund
5-kronesbord med små godbiter bl.a.:)

Har noen lyst å komme tro?
Denne uka er jeg åpen for avtaler
dag eller kveld....
bare gi et pip:)
Vi sees:

3 kommentarer:

  1. Tuusen takk for blogg awarden, det var kjempearti !! :-))
    Beklager jeg er ikke flink til å ordne slike ting som dere andre. Rart jeg har fått til å lage en blogg :-) . Strevde fælt med å linke og slikt så jeg får se hva jeg får til.:-) Du har mye fint på butikken din!! Håper jeg får til å besøke deg en dag! Tusen takk igjen for oppmerksomheten!! Det var utrolig arti!
    ****KLEM*******

    SvarSlett
  2. Hei, så koselig at du kan ha åpen butikk. Får besøk av Kirsti F. i morgen. Kanskje jeg skal høre med henne om å dra en tur innover til deg:-)
    Sender deg en pip når jeg har det klart og hører om du er klar:-))
    Klem

    SvarSlett
  3. Bra med mange ting, Synøve:)Da blir det alltids noe for enhver smak:)
    Lykke til med loppiser og bruktmarkeder:) Jeg MÅ slutte å handle ting jeg nå altså, det flyter snart over her:) Føler jeg kan åpne TO bruktbutikker jeg:)
    Klem Trine:)

    SvarSlett