onsdag 14. desember 2011

Litt kjøkkenretro og andre godsaker:))


Retroforkle 
- julegave fra min søster for noen juler siden
julestemning bare å ta det fram:)


I dag bakes det havrekjeks
i hjertevariant
elsket av alle i huset og sjølskrevne 
på bordet i jula...


- denne hadde jeg glemt at jeg hadde
oppdaga den for noen dager siden
et lite romsmykke....


- gammel vase
og gammel kakeform i kjøkkenvinduet
og desemberlys over snødekt hage.......

Du glemmer ikke å løfte blikket du heller vel???

2 kommentarer:

  1. Hei koselig forkle. Ja tiden for høyt blodtrykk og kort lunte er her. Hodet fult av ting som helst burde være klare, men som bestandig blir skøvet til sides, for en skal bare...
    he,he.
    Det er jul og alle mine lovander (ovenfor meg selv) om å ikke stresse har skåret seg... igjen.
    Ha en fin dag, og takk for at du minnet meg på det med å se hvor jeg går.:-)
    Klem

    SvarSlett
  2. ÅÅÅ for noen KULE havrekjeks! Det skal jeg også lage. DU kjevler ut deiligen eller??? LEka blir litt for lite et sted å bosette seg. Rosendal har litt mer "by" innflytelse. Skal bli bra. Artig om du følger med. God jul :-) Signe Schineller

    SvarSlett