lørdag 27. august 2011

Interiør med kleshengere (!), tekstiler og annet gjenbruk:)


For å gjenta meg sjøl; er veldig glad i fine gamle kleshengere:)


...fine på hytta også...


- og tekstiler av ymse slag kan jeg spise til morgen middag og kvelds - 
i overført betydning altså:)
her; til tørk på hytta
regna litt ute sjø:))
nydelig friskt broderi
på rutete kjøkkenduk - kjøpt hos containergirl.....
og liten brikke med trykte fugler...


..... og nyinnkjøpt emaljert kjele med teakhåndtak - kjøpt på loppemarked i Namsos:)
Artig med gjenbruk:))

Fin helg til dere der ute :))


4 kommentarer:

  1. Å.. jeg kjenner att de kjekke kleshengerne som vi strikket trekk til da vi lærte å strikke. Mor og mormor laget også disse...dette blir nok snart populært att...fikk lyst å trekke en...har nemlig en hel sekk med treskleshengere.
    Kjekk blogg, melder meg på som følger.

    SvarSlett
  2. Utrolig mye flott å finne på loppemarkedene rundt omkring, og ikke minst er denne skattejakten utrolig spennende.

    SvarSlett
  3. Jeg har også tatt vare på noen kleshengere her på hytta..kun i tre;)
    God temp har vi hatt, men regnet har ødelagt for noen planer, men slik er det;)
    Ha en flott søndag, nattaklem fra meg;)

    SvarSlett
  4. Takk for hyggelig kommentar inne hos meg, igjen. Du er bare kjempesøt!
    Stilig med kleshengere, har ikke tenkt over det tidligere, men etter at jeg ble kjent med deg, så har jeg begynt å titte:-)
    Stor klem fra ho ved siden av Trollskogen som altså ikke har fått til nettleser, og derfor.....
    :)

    SvarSlett