mandag 11. april 2011

Påskepakke og andre gule tilbøyeligheter:)


Her røper jeg litt av påskepakken til barnebarna - hjemmestrikka sokker, nå er de endelig ferdige:)
Mange timer med gode tanker på dem som eier føttene som skal inn i disse -
en verdi det også som vi bestemødre kan bringe videre:)
- sjøl om ullsokker kanskje ikke står helt øverst på ønskelista til den yngre garde rundt om så er det nå kjekt å ha---he he......:)


Et par Tingstuobilder får også være med;
-ullgensere, retro babyteppe og gule knagger......


- og en udiskutabelt gul såpekopp med ei fin håndmalt nål......
Tusen takk til dere som besøkte butikken min uka som var - trivelig med liv der inne, og artig når dere finner noe dere liker:) 
Åpningstider framover kommer til helga....., på gjensyn!

Nå blir det noen dagers bloggepause for meg - samlingsbaserte studier gir meg noen "ut av bygda-opplevelser" med ujevne mellomrom....., det krever full konsentrasjon for en utrent student ;) Spennende å gjøre noe helt nytt, det trenger man av og til!
Fiiin uke til alle dere også:)))

2 kommentarer:

  1. Mye fint på Tingstuo ser jeg :)
    Ha en fin pause :))

    SvarSlett
  2. Så koselig med påskegaver. Gult er en god farve. Rart at jeg ikke bruker mer gult?? Kjempekoselig å besøke Tingstuo her om dagen.
    Kos deg.
    Klem:-)

    SvarSlett